UK university > University Of Leeds courses > South East Asian Studies And Spanish

University Of Leeds - South East Asian Studies And Spanish - fee, intake, duration and ucas code

South East Asian Studies And Spanish is a full time course taught by University Of Leeds in the UK. The course is 4 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. South East Asian Studies And Spanish is usually quoted as BA/SEASSP in University Of Leeds.

Course Name: South East Asian Studies And Spanish
Provider: University Of Leeds
Course Code: Tr3k
Provider Code: L23
Field: BA/SEASSP

You need to use UCAS when you apply to South East Asian Studies And Spanish. The course code is Tr3k and provider's code is L23. For more information about South East Asian Studies And Spanish, please contact the provider University Of Leeds directly at 0113 343 3999. For similar courses to South East Asian Studies And Spanish, please find out at Study South East Asian Studies And Spanish in the UK.