UK university > University Of Hertfordshire courses > Philosophy/sports Studies

University Of Hertfordshire - Philosophy/sports Studies - fee, intake, duration and ucas code

Philosophy/sports Studies is a full time course taught by University Of Hertfordshire in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in V5c6. Philosophy/sports Studies is usually quoted as SEPTEMBER in University Of Hertfordshire.

Course Name: Philosophy/sports Studies
Provider: University Of Hertfordshire
Course Code: H36
Provider Code: 4 Year Sandwich Degree
Intake: V5c6
Field: SEPTEMBER

You need to use UCAS when you apply to Philosophy/sports Studies. The course code is H36 and provider's code is 4 Year Sandwich Degree. For more information about Philosophy/sports Studies, please contact the provider University Of Hertfordshire directly at Bsc/pss. For similar courses to Philosophy/sports Studies, please find out at Study Philosophy/sports Studies in the UK.