UK university > Liverpool Hope University courses > Film Studies And Marketing

Liverpool Hope University - Film Studies And Marketing - fee, intake, duration and ucas code

Film Studies And Marketing is a full time course taught by Liverpool Hope University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Film Studies And Marketing is usually quoted as BA/FSM in Liverpool Hope University.

Course Name: Film Studies And Marketing
Provider: Liverpool Hope University
Course Code: Pnj5
Provider Code: L46
Field: BA/FSM

You need to use UCAS when you apply to Film Studies And Marketing. The course code is Pnj5 and provider's code is L46. For more information about Film Studies And Marketing, please contact the provider Liverpool Hope University directly at 0151 291 3295. For similar courses to Film Studies And Marketing, please find out at Study Film Studies And Marketing in the UK.