UK university > Liverpool Hope University courses > Film Studies And History

Liverpool Hope University - Film Studies And History - fee, intake, duration and ucas code

Film Studies And History is a full time course taught by Liverpool Hope University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Film Studies And History is usually quoted as BA/FHI in Liverpool Hope University.

Course Name: Film Studies And History
Provider: Liverpool Hope University
Course Code: Vp13
Provider Code: L46
Field: BA/FHI

You need to use UCAS when you apply to Film Studies And History. The course code is Vp13 and provider's code is L46. For more information about Film Studies And History, please contact the provider Liverpool Hope University directly at 0151 291 3295. For similar courses to Film Studies And History, please find out at Study Film Studies And History in the UK.