UK university > Leeds Metropolitan University courses > Contemporary Art Practices

Leeds Metropolitan University - Contemporary Art Practices - fee, intake, duration and ucas code

Contemporary Art Practices is a full time course taught by Leeds Metropolitan University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Contemporary Art Practices is usually quoted as BA/CONTEM in Leeds Metropolitan University.

Course Name: Contemporary Art Practices
Provider: Leeds Metropolitan University
Course Code: Ww12
Provider Code: L27
Field: BA/CONTEM

You need to use UCAS when you apply to Contemporary Art Practices. The course code is Ww12 and provider's code is L27. For more information about Contemporary Art Practices, please contact the provider Leeds Metropolitan University directly at 0113 81 23113. For similar courses to Contemporary Art Practices, please find out at Study Contemporary Art Practices in the UK.