UK university > Leeds Metropolitan University courses > Community Substance Misuse

Leeds Metropolitan University - Community Substance Misuse - fee, intake, duration and ucas code

Community Substance Misuse is a full time course taught by Leeds Metropolitan University in the UK. The course is 2 Year Full Time Foundation Degree course, which usually starts in September. Community Substance Misuse is usually quoted as FDA/CSM in Leeds Metropolitan University.

Course Name: Community Substance Misuse
Provider: Leeds Metropolitan University
Course Code: Lb52
Provider Code: L27
Duration: 2 Year Full Time Foundation Degree
Field: FDA/CSM

You need to use UCAS when you apply to Community Substance Misuse. The course code is Lb52 and provider's code is L27. For more information about Community Substance Misuse, please contact the provider Leeds Metropolitan University directly at 0113 81 23113. For similar courses to Community Substance Misuse, please find out at Study Community Substance Misuse in the UK.