UK university > University Of Leeds courses > History Of Art With Museum Studies

University Of Leeds - History Of Art With Museum Studies - fee, intake, duration and ucas code

History Of Art With Museum Studies is a full time course taught by University Of Leeds in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. History Of Art With Museum Studies is usually quoted as BA/HAMS in University Of Leeds.

Course Name: History Of Art With Museum Studies
Provider: University Of Leeds
Course Code: V351
Provider Code: L23
Field: BA/HAMS

You need to use UCAS when you apply to History Of Art With Museum Studies. The course code is V351 and provider's code is L23. For more information about History Of Art With Museum Studies, please contact the provider University Of Leeds directly at 0113 343 3999. For similar courses to History Of Art With Museum Studies, please find out at Study History Of Art With Museum Studies in the UK.