UK university > Lancaster University courses > European Languages And Film Studies (4 Years)

Lancaster University - European Languages And Film Studies (4 Years) - fee, intake, duration and ucas code

European Languages And Film Studies (4 Years) is a full time course taught by Lancaster University in the UK. The course is 4 Year Full Time Degree course, which usually starts in October. European Languages And Film Studies (4 Years) is usually quoted as BA/ELFST in Lancaster University.

Course Name: European Languages And Film Studies (4 Years)
Provider: Lancaster University
Course Code: Rp93
Provider Code: L14
Intake: October
Field: BA/ELFST

You need to use UCAS when you apply to European Languages And Film Studies (4 Years). The course code is Rp93 and provider's code is L14. For more information about European Languages And Film Studies (4 Years), please contact the provider Lancaster University directly at 01524 592029. For similar courses to European Languages And Film Studies (4 Years), please find out at Study European Languages And Film Studies (4 Years) in the UK.