UK university > Keele University courses > Educational Studies And Finance

Keele University - Educational Studies And Finance - fee, intake, duration and ucas code

Educational Studies And Finance is a full time course taught by Keele University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Educational Studies And Finance is usually quoted as BA/EDSFIN in Keele University.

Course Name: Educational Studies And Finance
Provider: Keele University
Course Code: Nx33
Provider Code: K12
Field: BA/EDSFIN

You need to use UCAS when you apply to Educational Studies And Finance. The course code is Nx33 and provider's code is K12. For more information about Educational Studies And Finance, please contact the provider Keele University directly at 01782 734005. For similar courses to Educational Studies And Finance, please find out at Study Educational Studies And Finance in the UK.