UK university > Keele University courses > American Studies And Forensic Science

Keele University - American Studies And Forensic Science - fee, intake, duration and ucas code

American Studies And Forensic Science is a full time course taught by Keele University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. American Studies And Forensic Science is usually quoted as BSC/AMSFSC in Keele University.

Course Name: American Studies And Forensic Science
Provider: Keele University
Course Code: Ft47
Provider Code: K12
Field: BSC/AMSFSC

You need to use UCAS when you apply to American Studies And Forensic Science. The course code is Ft47 and provider's code is K12. For more information about American Studies And Forensic Science, please contact the provider Keele University directly at 01782 734005. For similar courses to American Studies And Forensic Science, please find out at Study American Studies And Forensic Science in the UK.