UK university > Bangor University courses > Cymraeg Gyda Newyddiaduraeth

Bangor University - Cymraeg Gyda Newyddiaduraeth - fee, intake, duration and ucas code

Cymraeg Gyda Newyddiaduraeth is a full time course taught by Bangor University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Cymraeg Gyda Newyddiaduraeth is usually quoted as BA/CN in Bangor University.

Course Name: Cymraeg Gyda Newyddiaduraeth
Provider: Bangor University
Course Code: Q5p5
Provider Code: B06
Field: BA/CN

You need to use UCAS when you apply to Cymraeg Gyda Newyddiaduraeth. The course code is Q5p5 and provider's code is B06. For more information about Cymraeg Gyda Newyddiaduraeth, please contact the provider Bangor University directly at 01248 382016/2017. For similar courses to Cymraeg Gyda Newyddiaduraeth, please find out at Study Cymraeg Gyda Newyddiaduraeth in the UK.