UK university > Uhi Millennium Institute courses > Professional Stage Dance

Uhi Millennium Institute - Professional Stage Dance - fee, intake, duration and ucas code

Professional Stage Dance is a full time course taught by Uhi Millennium Institute in the UK. The course is 2 Year Full Time Hnd course, which usually starts in September. Professional Stage Dance is usually quoted as HND/PSD in Uhi Millennium Institute.

Course Name: Professional Stage Dance
Provider: Uhi Millennium Institute
Course Code: 005w
Provider Code: H49
Duration: 2 Year Full Time Hnd
Field: HND/PSD

You need to use UCAS when you apply to Professional Stage Dance. The course code is 005w and provider's code is H49. For more information about Professional Stage Dance, please contact the provider Uhi Millennium Institute directly at 01463 279000. For similar courses to Professional Stage Dance, please find out at Study Professional Stage Dance in the UK.