UK university > Uhi Millennium Institute courses > Adventure Tourism Management

Uhi Millennium Institute - Adventure Tourism Management - fee, intake, duration and ucas code

Adventure Tourism Management is a full time course taught by Uhi Millennium Institute in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Adventure Tourism Management is usually quoted as BA/ATM in Uhi Millennium Institute.

Course Name: Adventure Tourism Management
Provider: Uhi Millennium Institute
Course Code: N870
Provider Code: H49
Field: BA/ATM

You need to use UCAS when you apply to Adventure Tourism Management. The course code is N870 and provider's code is H49. For more information about Adventure Tourism Management, please contact the provider Uhi Millennium Institute directly at 01463 279000. For similar courses to Adventure Tourism Management, please find out at Study Adventure Tourism Management in the UK.