UK university > The University Of Gloucestershire courses > Sports Education And Sport Science

The University Of Gloucestershire - Sports Education And Sport Science - fee, intake, duration and ucas code

Sports Education And Sport Science is a full time course taught by The University Of Gloucestershire in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Sports Education And Sport Science is usually quoted as BSC/SPEASS in The University Of Gloucestershire.

Course Name: Sports Education And Sport Science
Provider: The University Of Gloucestershire
Course Code: Xcd6
Provider Code: G50
Field: BSC/SPEASS

You need to use UCAS when you apply to Sports Education And Sport Science. The course code is Xcd6 and provider's code is G50. For more information about Sports Education And Sport Science, please contact the provider The University Of Gloucestershire directly at 01242 714501. For similar courses to Sports Education And Sport Science, please find out at Study Sports Education And Sport Science in the UK.