UK university > The University Of Gloucestershire courses > Interactive Games Design

The University Of Gloucestershire - Interactive Games Design - fee, intake, duration and ucas code

Interactive Games Design is a full time course taught by The University Of Gloucestershire in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Interactive Games Design is usually quoted as BSC/IGD3 in The University Of Gloucestershire.

Course Name: Interactive Games Design
Provider: The University Of Gloucestershire
Course Code: G612
Provider Code: G50
Field: BSC/IGD3

You need to use UCAS when you apply to Interactive Games Design. The course code is G612 and provider's code is G50. For more information about Interactive Games Design, please contact the provider The University Of Gloucestershire directly at 01242 714501. For similar courses to Interactive Games Design, please find out at Study Interactive Games Design in the UK.