UK university > University Of Glasgow courses > Physics And Astrophysics (faster Route)

University Of Glasgow - Physics And Astrophysics (faster Route) - fee, intake, duration and ucas code

Physics And Astrophysics (faster Route) is a full time course taught by University Of Glasgow in the UK. The course is 4 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Physics And Astrophysics (faster Route) is usually quoted as MSCI/PHYAS in University Of Glasgow.

Course Name: Physics And Astrophysics (faster Route)
Provider: University Of Glasgow
Course Code: Ff3m
Provider Code: G28
Field: MSCI/PHYAS

You need to use UCAS when you apply to Physics And Astrophysics (faster Route). The course code is Ff3m and provider's code is G28. For more information about Physics And Astrophysics (faster Route), please contact the provider University Of Glasgow directly at 0141 330 6062. For similar courses to Physics And Astrophysics (faster Route), please find out at Study Physics And Astrophysics (faster Route) in the UK.