UK university > University Of Glasgow courses > Law (fast Track) (graduates Only)

University Of Glasgow - Law (fast Track) (graduates Only) - fee, intake, duration and ucas code

Law (fast Track) (graduates Only) is a full time course taught by University Of Glasgow in the UK. The course is 2 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Law (fast Track) (graduates Only) is usually quoted as LLB/LAWFT in University Of Glasgow.

Course Name: Law (fast Track) (graduates Only)
Provider: University Of Glasgow
Course Code: M115
Provider Code: G28
Field: LLB/LAWFT

You need to use UCAS when you apply to Law (fast Track) (graduates Only). The course code is M115 and provider's code is G28. For more information about Law (fast Track) (graduates Only), please contact the provider University Of Glasgow directly at 0141 330 6062. For similar courses to Law (fast Track) (graduates Only), please find out at Study Law (fast Track) (graduates Only) in the UK.