UK university > University Of East London courses > International Development: 3rd World Dev Ext

University Of East London - International Development: 3rd World Dev Ext - fee, intake, duration and ucas code

International Development: 3rd World Dev Ext is a full time course taught by University Of East London in the UK. The course is 4 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. International Development: 3rd World Dev Ext is usually quoted as BA/ID3W4 in University Of East London.

Course Name: International Development: 3rd World Dev Ext
Provider: University Of East London
Course Code: L901
Provider Code: E28
Field: BA/ID3W4

You need to use UCAS when you apply to International Development: 3rd World Dev Ext. The course code is L901 and provider's code is E28. For more information about International Development: 3rd World Dev Ext, please contact the provider University Of East London directly at 020 8223 2835. For similar courses to International Development: 3rd World Dev Ext, please find out at Study International Development: 3rd World Dev Ext in the UK.