UK university > Anglia Ruskin University courses > Sports Coaching And Physical Education

Anglia Ruskin University - Sports Coaching And Physical Education - fee, intake, duration and ucas code

Sports Coaching And Physical Education is a full time course taught by Anglia Ruskin University in the UK. The course is 2 Year Full Time Dip He course, which usually starts in September. Sports Coaching And Physical Education is usually quoted as DIPHE/SCPE in Anglia Ruskin University.

Course Name: Sports Coaching And Physical Education
Provider: Anglia Ruskin University
Course Code: Cx61
Provider Code: A60
Duration: 2 Year Full Time Dip He
Field: DIPHE/SCPE

You need to use UCAS when you apply to Sports Coaching And Physical Education. The course code is Cx61 and provider's code is A60. For more information about Sports Coaching And Physical Education, please contact the provider Anglia Ruskin University directly at 0845 271 3333. For similar courses to Sports Coaching And Physical Education, please find out at Study Sports Coaching And Physical Education in the UK.