UK university > University Of Exeter courses > Sociology And Middle East Studies

University Of Exeter - Sociology And Middle East Studies - fee, intake, duration and ucas code

Sociology And Middle East Studies is a full time course taught by University Of Exeter in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in October. Sociology And Middle East Studies is usually quoted as BA/SOCMES in University Of Exeter.

Course Name: Sociology And Middle East Studies
Provider: University Of Exeter
Course Code: Lt36
Provider Code: E84
Intake: October
Field: BA/SOCMES

You need to use UCAS when you apply to Sociology And Middle East Studies. The course code is Lt36 and provider's code is E84. For more information about Sociology And Middle East Studies, please contact the provider University Of Exeter directly at 01392 263855. For similar courses to Sociology And Middle East Studies, please find out at Study Sociology And Middle East Studies in the UK.