UK university > Anglia Ruskin University courses > Business Studies (4 Years)

Anglia Ruskin University - Business Studies (4 Years) - fee, intake, duration and ucas code

Business Studies (4 Years) is a full time course taught by Anglia Ruskin University in the UK. The course is 4 Year Full Time Degree course, which usually starts in January . Business Studies (4 Years) is usually quoted as SEPTEMBER in Anglia Ruskin University.

Course Name: Business Studies (4 Years)
Provider: Anglia Ruskin University
Course Code: N100
Provider Code: A60
Intake: January
Field: SEPTEMBER

You need to use UCAS when you apply to Business Studies (4 Years). The course code is N100 and provider's code is A60. For more information about Business Studies (4 Years), please contact the provider Anglia Ruskin University directly at Ba/bst. For similar courses to Business Studies (4 Years), please find out at Study Business Studies (4 Years) in the UK.