UK university > University Of Exeter courses > Cornish Studies And Humanities (cornwall Campus)

University Of Exeter - Cornish Studies And Humanities (cornwall Campus) - fee, intake, duration and ucas code

Cornish Studies And Humanities (cornwall Campus) is a full time course taught by University Of Exeter in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in October. Cornish Studies And Humanities (cornwall Campus) is usually quoted as BA/CSH in University Of Exeter.

Course Name: Cornish Studies And Humanities (cornwall Campus)
Provider: University Of Exeter
Course Code: Ql50
Provider Code: E84
Intake: October
Field: BA/CSH

You need to use UCAS when you apply to Cornish Studies And Humanities (cornwall Campus). The course code is Ql50 and provider's code is E84. For more information about Cornish Studies And Humanities (cornwall Campus), please contact the provider University Of Exeter directly at 01392 263855. For similar courses to Cornish Studies And Humanities (cornwall Campus), please find out at Study Cornish Studies And Humanities (cornwall Campus) in the UK.