UK university > The University Of Edinburgh courses > Russian Studies And Business Studies

The University Of Edinburgh - Russian Studies And Business Studies - fee, intake, duration and ucas code

Russian Studies And Business Studies is a full time course taught by The University Of Edinburgh in the UK. The course is 4 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Russian Studies And Business Studies is usually quoted as MA/RBS in The University Of Edinburgh.

Course Name: Russian Studies And Business Studies
Provider: The University Of Edinburgh
Course Code: Rn71
Provider Code: E56
Field: MA/RBS

You need to use UCAS when you apply to Russian Studies And Business Studies. The course code is Rn71 and provider's code is E56. For more information about Russian Studies And Business Studies, please contact the provider The University Of Edinburgh directly at 0131 650 4360. For similar courses to Russian Studies And Business Studies, please find out at Study Russian Studies And Business Studies in the UK.