UK university > Aberystwyth University courses > Welsh (for Beginners) (4 Years)

Aberystwyth University - Welsh (for Beginners) (4 Years) - fee, intake, duration and ucas code

Welsh (for Beginners) (4 Years) is a full time course taught by Aberystwyth University in the UK. The course is 4 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Welsh (for Beginners) (4 Years) is usually quoted as BA/WEL in Aberystwyth University.

Course Name: Welsh (for Beginners) (4 Years)
Provider: Aberystwyth University
Course Code: Q522
Provider Code: A40
Field: BA/WEL

You need to use UCAS when you apply to Welsh (for Beginners) (4 Years). The course code is Q522 and provider's code is A40. For more information about Welsh (for Beginners) (4 Years), please contact the provider Aberystwyth University directly at 01970 622021. For similar courses to Welsh (for Beginners) (4 Years), please find out at Study Welsh (for Beginners) (4 Years) in the UK.