UK university > University Of East London courses > Fine Art With Cultural Studies

University Of East London - Fine Art With Cultural Studies - fee, intake, duration and ucas code

Fine Art With Cultural Studies is a full time course taught by University Of East London in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Fine Art With Cultural Studies is usually quoted as BA/FAWCS in University Of East London.

Course Name: Fine Art With Cultural Studies
Provider: University Of East London
Course Code: W1l6
Provider Code: E28
Field: BA/FAWCS

You need to use UCAS when you apply to Fine Art With Cultural Studies. The course code is W1l6 and provider's code is E28. For more information about Fine Art With Cultural Studies, please contact the provider University Of East London directly at 020 8223 2835. For similar courses to Fine Art With Cultural Studies, please find out at Study Fine Art With Cultural Studies in the UK.