UK university > Durham University courses > Physics And Astronomy (4 Years)

Durham University - Physics And Astronomy (4 Years) - fee, intake, duration and ucas code

Physics And Astronomy (4 Years) is a full time course taught by Durham University in the UK. The course is 4 Year Full Time Degree course, which usually starts in October. Physics And Astronomy (4 Years) is usually quoted as MPHYS/PHA in Durham University.

Course Name: Physics And Astronomy (4 Years)
Provider: Durham University
Course Code: Ff3n
Provider Code: D86
Intake: October
Field: MPHYS/PHA

You need to use UCAS when you apply to Physics And Astronomy (4 Years). The course code is Ff3n and provider's code is D86. For more information about Physics And Astronomy (4 Years), please contact the provider Durham University directly at 0191 334 2000. For similar courses to Physics And Astronomy (4 Years), please find out at Study Physics And Astronomy (4 Years) in the UK.