UK university > Durham University courses > Modern Languages (russian (post A Level))

Durham University - Modern Languages (russian (post A Level)) - fee, intake, duration and ucas code

Modern Languages (russian (post A Level)) is a full time course taught by Durham University in the UK. The course is 4 Year Full Time Degree course, which usually starts in October. Modern Languages (russian (post A Level)) is usually quoted as BA/MLA in Durham University.

Course Name: Modern Languages (russian (post A Level))
Provider: Durham University
Course Code: R000
Provider Code: D86
Intake: October
Field: BA/MLA

You need to use UCAS when you apply to Modern Languages (russian (post A Level)). The course code is R000 and provider's code is D86. For more information about Modern Languages (russian (post A Level)), please contact the provider Durham University directly at 0191 334 2000. For similar courses to Modern Languages (russian (post A Level)), please find out at Study Modern Languages (russian (post A Level)) in the UK.