UK university > University Of Dundee courses > Medicine (pre Medical Year)

University Of Dundee - Medicine (pre Medical Year) - fee, intake, duration and ucas code

Medicine (pre Medical Year) is a full time course taught by University Of Dundee in the UK. The course is 6 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Medicine (pre Medical Year) is usually quoted as MB/CHBP in University Of Dundee.

Course Name: Medicine (pre Medical Year)
Provider: University Of Dundee
Course Code: A104
Provider Code: D65
Field: MB/CHBP

You need to use UCAS when you apply to Medicine (pre Medical Year). The course code is A104 and provider's code is D65. For more information about Medicine (pre Medical Year), please contact the provider University Of Dundee directly at 01382 383838. For similar courses to Medicine (pre Medical Year), please find out at Study Medicine (pre Medical Year) in the UK.